هتل Tamara وان

هتل Tamara وان

هتل Tamara وان

tamara hotel van

درجه هتل:

وبسایت هتل: www.tamaraotel.com
امکانات هتل
  • رستوران
  • آسانسور
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
هتل Tamara یکی از اقامتگاه مجلل و چهار ستاره وان است که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و تا ساحل دریاچه وان حدود 7 کیلومتر (18 دقیقه با ماشین) فاصله دارد. این هتل همه روزه با ارائه امکانات و خدمات رفاهی متععد در اتاق ها و همچنین در اماکن عمومی هتل، میزبان گردشگران داخلی و خارجی تور ترکیه می باشد.
از جمله امکانات عمومی این هتل می توان به باربیکیو، تراس، اجرای موزیک زنده، برگزاری تور و کلاس های متعدد، سرگرمی های شبانه، رستوران، میز سرو نوشیدنی های بین المللی، سرو سبحانه در اتاق، میان وعده های غذایی، پارکینگ عمومی رایگان، حمام ترکی، خدمات اسپا، مرکز سلامت و تناسب اندام، خدمات پذیرش، لابی، رزرواسیون 24 ساعته، میز تور، خدمات بلیط، لاندری، خدمات فکس و فتوکپی، اتاق جلسه و ملاقات، سرویس شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع هوا، کرایه اتومبیل، اتاق های خانوادگی و بزرگ، روم سرویس رایگان و غیره اشاره کرد.
لازم به ذکر است که اینترنت پر سرعت Wi-Fi در سراسر هتل به صورت رایگان در دسترس مسافران و میهمانان محترم می باشد.
اطلاعات اتاق های هتل Tamara
هتل Tamara دارای 69 اتاق بزرگ است که در فضایی تمیز، آرام و مجهز میزان مسافران و گردشگران عزیز می باشد. همگی اتاق های هتل به امکانات رفاهی متعددی نظیر چای ساز، حمام اختصاصی با وان، سیستم تهویه هوا، پنجره های دو جداره، تلویزیون، ماهواره، تلفن، صبحانه رایگان، میز کار، اتاق نشیمن مجهز به مبلمان و غیره مجهز هستند و بستر لازم برای آن که مسافران اقامت خوشی را هتل Tamara سپری نمایند، موجود است.
امکانات عمومی هتل Tamara
از آن جایی که یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب هتل امکاناتی است که در آن مسافران ارائه می شود، لحظه آخر در این بخش از مقاله لیستی از امکانات رفاهی هتل Tamara را نام برده و در اختیار مسافران تور ترکیه قرار خواهد داد:
صندوق مانات، آسانسور، لاندری، سالن جلسه و ملاقات، محوطه مخصوص کشیدن سیگار، خدمات اسپا، مرکز سلامت و تناسب اندام، فروشگاه، سوئیت های مخصوص ماه عسل، تراس، خدمات واکس کفش، لابی، پذیرش و رزرواسیون 24 ساعته، کافی نت، رستوران، میز سرو نوشیدنی های بین المللی، میز تور، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، صندوق امانات و غیره.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هتل Tamara را به اقامتگاهی ایده آل جهت اسکان مسافران و گردشگران ایرانی تبدیل کرده است، کارکنان مجرب، آموزش دیده و چند زبانه آن هستند که علاوه بر ترکی قابلیت تکلم به زبان های انگلیسی و فارسی را نیز دارا هستند.
قوانین هتل Tamara
استعمال دخانیات در هتل ممنوع است.
گردشگران عزیز باید از به همراه آوردن حیوانات خانگی به هتل خودداری نمایند.
زمان تحویل اتاق های رزرو شده: بازه زمانی 11:00 الی 12:00
زمان تخلیه اتاق های رزرو شده: بازه زمانی 12:00 الی 13:00
فاصله هتل Tamara تا برخی از جاذبه های گردشگری وان
فاصله تا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس: حدود 750 متر (4 دقیقه با ماشین)
فاصله تا موزه وان: حدود 4.9 کیلومتر (13 دقیقه با ماشین)
فاصله تا سالن تئاتر دولتی شهر وان: حدود 750 متر (4 دقیقه با ماشین)
فاصله تا قلعه وان: حدود 5 کیلومتر (14 دقیقه با ماشین)


6LdwOQYdAAAAANO6VBq8levsKqrRViCDjbEBfqIL